Norsk Skovkattering

INDMELDELSE OG MEDLEMSSKAB

Norsk Skovkattering er en klub for alle, der elsker den Norske Skovkat.

Som medlem modtager man klubbens blad Huldrekatten fire gange årligt. Derudover tilbyder klubben opdrætteruddannelse, rådgivning og medlemsrabatter. Se mere om dette på de øvrige sider.

For et ekstra beløb kan man annoncere sit opdræt på siden. Man kan sætte killinger og voksne katte til salg og man kan annoncere de hankatte, man har i avl.

Klubben har også nogle facebook sider herom. Kig ind på:

Norsk Skovkatterings officielle facebook side

Norsk Skovkat - Den Bedste Familiekat

Norsk Skovkatterings killingeliste

The Norweigian Forest Cat Championship

Priser:

Hovedmedlemskab

250,00 kr.

Familiemedlemskab*)

35,00 kr.

Opdrætterpakke
(per 1. januar 2020)

*Killingeliste

*Hankatte i avl

*Opdrætterliste

100,00 kr.

*) Det er muligt at indmelde ekstra familiemedlemmer i klubben. Familiemedlemsskabet er personligt og skal registreres med navn. Det er en forudsætning, at hovedmedlem og famiiemedlemmer har samme hustandsadresse. Familiemedlemmer har stemmeret på generalforsamlingen forudsat, at de er fyldt 18 år.

Nyt tiltag:

Fra 1. januar 2020 kan man, når man har købt en opdrætterpakke, købe en annonce i Huldrekatten til reduceret pris. Det vil være 1/4 side i 1 blad til kr. 150,00 som intropris. Der er plads til 10 annoncer per blad. Man skal kontakte redaktøren, hvis man er interesseret i at købe en annonce.

Du kan tilmelde dig ved at indbetale ovenstående beløb til Norsk Skovkattering.
Det er meget vigtigt, at du husker at skrive, hvem du er, og hvad du betaler for.

Hvis du betaler med mobilepay, skal du desuden sende et billede af din kvittering samt dit navn og adresse til følgende e-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Ellers kan kasseren ikke se, hvem betalingen kommer fra.

Netbank
Reg. nr.:4426 Kontonr.:6961835